FAQ 📖
Najčastejšie otázky
1. Zaplatil/a som za svoju objednávku bankovým prevodom, čo ďalej?
Hneď ako dostaneme vašu platbu (zvyčajne to trvá 1 pracovný ďeň – takže ak zaplatíte v piatok, platba bude prijatá v pondelok), dostanete od nás automatický e-mail (nezabudnite si skontrolovať priečinok so spamom!).
Do 24 hodín dostanete ďalší e-mail s informáciou o odoslaní vašej objednávky.
2. Zabudol som napísať číslo objednávky ako popis/referenciu platby, čo mám robiť?
Ak ste platbu uskutočnili pod rovnakým menom na vašej dodacej/fakturačnej adrese, nemusíte robiť nič.
Ak bola platba uskutočnená na iné meno, pošlite nám e-mail s číslom vašej objednávky a snímkou obrazovky platby.
3. Ako dlho trvá doručenie?
Doručenie zvyčajne trvá 1-4 pracovných dní v zavislosti na čase vytvorenia objednávky a vašej lokalite. Po odoslaní objednávky obdržíte sledovacie číslo pre sledovanie zásielky.
4. Ako je moja objednávka zabalená?
Diskrétne balenie - každý balík udržiavame čo najplochejší. Na vonkajšej strane balenia nie je uvedený žiadny údaj o vnútornom obsahu.
5. Ako mám produkty skladovať?
Ako mám uchovávať lysergamidy?
- Mimo priameho slnečného žiarenia
- Mimo dosahu vlhkosti
- Pod 25°
- Uzavreté v chladničke alebo mrazničke pre dlhodobé skladovanie (6 mesiacov+)
Pri správnom skladovaní sa lysergamidy môžu uchovávať mnoho rokov.
Ako mám skladovať tryptamíny?
- V chladničke v uzavretej nádobe (najmä ak sa skladuje dlhšie ako niekoľko týždňov)
- Mimo priameho slnečného žiarenia
- Mimo dosahu vlhkosti
- Pri dlhodobom skladovaní (6 mesiacov a viac) skladujte v uzavretej nádobe v mrazničke.
Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.
